4 tricks για να διατηρήσεις την ψυχραιμία σου σε έναν τσακωμό με τον σύντροφό σου

4 tricks για να διατηρήσεις την ψυχραιμία σου σε έναν τσακωμό με τον σύντροφό σου

Κανένας τσακωμός δεν είναι εύκολος και ειδικά αν συμβαίνει με τον σύντροφό μας.

Πολλές γυναίκες νιώθουν πως δεν μπορούν να λειτουργήσουν στη δουλειά τους και στην καθημερινότητά τους όταν τσακώνονται. Ποια tricks μπορούν να σε βοηθήσουν ώστε να αντιμετωπίζεις πιο ψύχραιμα έναν τσακωμό;

#1. Πάρε βαθιές ανάσες
Μπορεί αυτό το trick να σου ακούγεται σαν το μεγαλύτερο κλισέ ever αλλά είναι πραγματικά πολύ σημαντικό να μάθεις να το κάνεις. Όταν αγχωνόμαστε το σώμα μας λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο. Το αίμα πηγαίνει στο σύστημα αδρεναλίνης και φεύγει από το μυαλό μας με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να σκεφτούμε πολύ καθαρά. Πάρε αρκετές βαθιές ανάσες ώστε να λειτουργήσει σωστά η ροή του αίματος και πίστεψέ με αμέσως θα νιώσεις καλύτερα.

#2. Συνέχισε να κάνεις αυτό που έκανες
Αν για παράδειγμα ο σύντροφός σου σού στείλει ένα μήνυμα που θα σε βγάλει εκτός αυτού, μην του απαντήσεις, άφησε να περάσει λίγη ώρα συνεχίζοντας να κάνεις ό,τι έκανες και μετά από 1-2 ώρες απάντησέ του. Να είσαι σίγουρη πως η απάντηση που θα του δώσεις θα είναι πιο ουσιαστική για τη σχέση σας. 

 
 

#3. Μην παίρνεις τους τσακωμούς σας προσωπικά!
Αν ξεκινήσεις κάποια στιγμή στη ζωή σου ψυχανάλυση θα μάθεις από τις πρώτες κιόλας συνεδρίες πως όταν ένας άνθρωπος μας επιτίθεται ο εκνευρισμός του δεν αφορά στην πραγματικότητα εμάς αλλά κάποια δικά του προσωπικά θέματα. Όταν το καταλάβεις αυτό σε βάθος δεν θα νευριάζεις τόσο πολύ με τον αγαπημένο σου και θα μπορείς να διατηρείς καλύτερα την ψυχραιμία σου.

 

#4. Μην επικεντρώνεσαι στα όσα ειπώθηκαν πάνω σε έναν τσακωμό
Την ώρα του τσακωμού και τα δύο μέλη μιας σχέσης θα πούνε πολλά πράγματα που δεν εννοούν καθόλου αλλά τα λένε πάνω στα νεύρα τους. Μην στέκεσαι σε αυτές τις δηλώσεις γιατί δεν έχουν κανένα ουσιαστικό νόημα.

demys blog